2015年7月10日 星期五


行政主導的瘋狂反彈

週四五連續兩天的反彈1400點後,恆生收24901.28,指數打回三月底的原形,過去兩星期,包括在25000點附近今天沽出889@1.55,昨前天買入1173@0.33-0.36311@1.35,沽清的有10只,新買入311,手上股數大大減少,比較符合心目中價值組合,現金還保持在一定水準,也滿意自己在風高浪急的表現。

對大市看法不變,近期23500-25000浮動, 大陸的行政干預是應付危機正常的政府行為,但大陸上市公司大面積自停行為體現上樑不正下樑歪,只準商人放火,不準股民出聲,大陸股要預多一重風險。估值要再打八折。

對大陸證劵股和國企要重新估值,新加多是行政風險,隨時準備金錢上保家愛國,將來可能涉及利益分配,不確定性再增加。

希臘賴賬只是茶杯裡的風波,國內的賬面外融資,上市公司挪用資金炒股,聯帶樓,中小企資金因大環境不好炒股被套,被斬倉不惡化才是關鍵。

19 則留言:

  1. 我就唔係幾滿意自己既表現,
    尋日前日都以一個較低位出貨,
    雖然都叫按計劃提高現金水平,
    不過出貨時機都係差d。

    回覆刪除
    回覆
    1. 從失誤中去檢討,去看一些投資心理如 The Indomitable Investor,結合實戰,應有所幫助。

      刪除
  2. 我出貨時間都非常差,今年賺的蒸發了,心情有些受影響,你見我呢兩日無係偉哥處留言就知,當買個教訓,下次要識控制自已的EQ

    回覆刪除
    回覆
    1. 勝敗乃小散常事,留在市場才關健。有現金的話,這種時候如月供股票投入,如Mr.Spock 一般。分幾注。

      刪除
    2. 哈哈,我正等待下次股災來臨,時間應該不用等太久大陸這樣救市,後遺症很大,相信呢個機會不低,
      要在呢個價入貨,實在不爽l

      刪除
    3. 1173@0.33 你買入價幾好,不差。我睇中線半年結盈利超過60%増長。

      刪除
    4. 我入價是1173@0.32,當日心情不好賤放了!

      刪除
    5. 波牛兄,除了1173 & 311,而家手上組合多唔多過‘5隻?

      刪除
    6. 十隻左右,增長股4只比較重貨。

      刪除
  3. 717 在0.5供過股, 依家0.88 又有大戶溢價接貨, 炒上0.88的機會係咪好高? 謝謝
    又或係咪無乜機會跌返落去0.5?
    怕就怕佢唔知同大陸啲客唔清唔楚, 好似啲大陸證券商咁跌到怕.

    回覆刪除
    回覆
    1. 估計短期見1.00,中期看全年業績。近日大陸券商撲水救A股對它有利,另外流動性系統風險(A股)中長來講亦有利,增長股之選。

      刪除
    2. 717 追到氣咳, 多謝波牛兄...

      刪除
    3. Beta 係數大,有位炒波幅。

      刪除
  4. 謝謝波牛兄!!!

    請問對126 (佳寧娜) 有沒有研究, 謝謝

    回覆刪除
    回覆

    1. 波牛2015年6月23日 下午12:56
      126 -業務太雜,不思進取公司,本期業績餐飲部分受反貪應一般。分拆要等明後年。有一點康健背景。

      刪除
    2. 明白, 謝謝波牛兄...
      我都係小注敲入, 博佢分拆時炒一轉...

      但見佢年報個主席係XXX博士, 真係有少少怕...通常寫自己個名都夠照, 使乜寫埋咁多銜頭呀....

      刪除
  5. Good afternoon 波牛C兄。第一次留言,say hi to楚揚C兄。

    請問對552有冇睇法?謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. 波幅之選,對中資估值有變,近日變成保國救民對象,利益分配之選。直覺,現價虧損機會不大。

      刪除
    2. 謝謝。Have a nice day~

      刪除