2015年7月8日 星期三


你還有(能)呼吸嗎?

經歷香港股市點數最多2000多點的下跌,收市跌1458.75點,收23516.56,終於體會保留現金的重要-留在市場的關鍵,不會讓大戶夾死,收拾埋大媽同時順手帶走你我。你我應該有(能)呼吸吧。

大媽的補倉潮估計還要持續一段時間,大陸多達一千公司的停牌會將時間拉長,而最新的是停牌公司裡有多少是炒儂自己或是大股因市況差錢而自動停牌。港股估計短期1-2個月無運行,同時大陸的行政做法會搞到股市無所適從,造成惡性循環,港股25000由支持位變成阻力位。

目前做法,慢慢看,觀察,估計一個月後買入價值股,避開本輪熱股,H股,費事被補倉潮累死,等大陸融資平倉後再說,估亞爺政策有變,政府要用款項救市,其他款(如補貼)會減少。

現金為王,謹慎點,沒什麼不好。靜待市場自我修復。

15 則留言:

  1. 1) 港匯不斷轉弱
    2) 餘額限度不斷流出 今日淨流出 >29億
    3) 沽H補A, A有跌停, H冇, HK人做哂ATM
    4) 抽greece 水, 本人覺得唔太關事, 但後波都大, 西班牙會否有樣學樣成疑問, 又有話題出貨
    5) 深港通唔會出, 起碼出年, 依張大dee 暫時冇用
    6) 牛3熊1 life cycle比以往都短, 相信係因為以往股災冇大陛人參與, 佢地訓身快, 自然股災都快, 不竟香港人難昆d, 大媽易昆,大陸人冇價值投資concept, so-call 有價值支持既股都照插, 係佢地有眼無珠, 大家唔駛傷心
    7) 會否似97泰國,因美國加息 熱錢外流玩死中國, 相信唔會, 中國三為一體揀左封閉式, 放棄貨幣兌換流通, 有d似 monoply,圍內玩哂, 當然官員有私人方法就不得宜知了
    8) 大陛股民不救也罷, 佢地輸到揀自殺, 唔係上街, 唔知呀爺驚咩
    9) 如係江系出貨引起恐慌, 咁中共出私己錢入市同認輸有咩分別? 我係佢就唔救

    回覆刪除
    回覆
    1. 影響國內消費意欲,甚至習李地位,豈可不救

      刪除
  2. 往事讓它過去,看將來,提高認知。1.希臘為小風波。2.深港通會延期。3.交易方便,牛熊轉換比以前快。4.大陸半封閉系統風險可控,但周期要拉長。5.亞爺印錢入市,變相加稅。

    回覆刪除
  3. 正如fFai兄所講,A股停牌公司要少過兩百間才‘有運行,呢兩個月仲可能要慢慢玩去槓桿化,少做少錯,保留現金最實際,大媽威力太恐佈,無法沽底!

    回覆刪除
  4. 有道理..呢幾個月都喺暫時觀望

    回覆刪除
  5. 搜尋大媽斬倉十厘股,如503,不再大陰燭的話可入

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝驃叔叔,看圖似股東或高層撲水補大陸倉,等大陸停牌公司大多數復牌再看,或成交縮。

      刪除
  6. 小弟覺得現在還不是熊市,如共產黨所願變成慢牛,要等一年半載才能將融資融券降至合理水平。相信大媽要斬的港股都斬得八八九九,因此依家100%持倉也不成問題,未知波牛兄有何看法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 短期內二到三星期應該有多少斬倉,規模要少一點,去槓桿化要一段時間,昨天今天早有補貨,但留有一定百分比現金,25000為阻力位,要場外融資明確化才有運行。目前大陸政府自己加保防止爆煲的比例下降到接近市場水平才能確定,而實際場外融資牽連到樓,中小企業,上市公司自己炒作,停牌公司多有涉及。港股23500~25000要整固一排,估計。

      刪除
    2. 看來近期短炒會比較安全

      刪除
  7. 對,我資金不多,現階段打算先套現金,淘汰弱勢股,在大起跌中保持一定購買力。

    波牛兄,對於717 新配股情況,有沒有新看法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 僅為本人看法,Beta係數很大,有一定防守力,9月年結估計不差,楊生會炒到新配股價,不確定為A股大跌是否會造成更多大陸資金到港炒作,對它有利也不會被迫支持A股。

      刪除
  8. 前两天恨心斩仓,把赚的盈利清光。这两天爆升,但手上一股没有。伤心到谷底阿!现在等时机了。吸取一个很大的教训a

    回覆刪除
  9. 交易要累積經驗,預期二,三星期有機會買平貨,本星期我只換馬,今天25000附近沽出889@1.55,昨天買入1173@0.36,311@1.35,10天沽出8只股,補3只。將持股數目減少。

    回覆刪除